2.oferta

R-Performance - Pełna moc pod kontrolą

Wszystko zaczęło się od miłości do motoryzacji oraz wielkiej pasji do tuningu samochodów. Poznaliście nas już w 2006 roku pod nazwą MR-MOTORS, wówczas jako dział tuningu wykonywaliśmy modyfikacje oprogramowania oraz kompletne modyfikacje mechaniczne.
Od 2012 roku rozpoczęliśmy działalność jako niezależna firma tuningowa R-PERFORMANCE. Świadczymy usługę kompleksowego tuningu samochodów.

Zakres modyfikacji

Nasza oferta to przemyślane rozwiązania oparte na zebranym wieloletnim doświadczeniu w pracy w branży. Możemy zmodyfikować auto w podstawowy sposób, tak aby uprzyjemnić jego codzienną eksploatację jak również w pełni spersonalizować samochód, dzięki czemu stanie się on jedyny w swoim rodzaju.

Wyniki naszych modyfikacji pokazujemy w social media - na naszym fanpage na Facebook, na którym znajdziecie wiele informacji z źycia firmy. Nasze realizacje prezentujemy również na kanale YouTube.

Narzędzia którymi wykonujemy naszą pracę

Modyfikacje programowe wykonujemy dzięki najbardziej profesjonalnemu na rynku oprogramowaniu WinOLS niemieckiej firmy EVC.

Pomiary mocy dokonujemy na podwoziowej hamowni obciążeniowej, na której możemy mierzyć moc auta napędzanego na przednią/tylną lub obie osie.

Posiadamy urządzenia do programowania sterowników poprzez złącze diagnostyczne (OBD) firm: MAGIC-MOTORSPORT, TECHTEC-BYTESHOOTER oraz FLASHTEC-CMD

Dysponujemy sprzętem, który pozwala na odczyt / zapis programu poprzez port: BDM, JTAG oraz podłączając się do sterownika poprzez jego seryjne złącze.

Posiadamy sprzęt do wykonywania modyfikacji programu sterującego w czasie rzeczywistym, bardzo przydatny do perfekcyjnego zestrojenia silnika posiadającego zmiany mechaniczne.

Jesteśmy także w posiadaniu urządzeń bardzo przydatnych do diagnostyki silników przy tuningu / naprawie, są to urządzenia firm min: ROSS-TECH-VCDS, BAVARIAN TECHNIC, CDIF, VAG-CAN Professional.

Nasza pełna oferta

Naszą podstawową ofertą jest modyfikacja oprogramowania w sterowniku silnika posiadającego fabryczne podzespoły, bądź silnika który jest mechanicznie zmodyfikowany. Każde auto, które trafia do nas na taką usługę zostaje zamontowane na podwoziowej hamowni obciążeniowej oraz finalnie wystrojone za pomocą dodatkowych interfejsów diagnostycznych.

Finalny wynik modyfikacji jest uzależniony od możliwości podzespołów mechanicznych samochodu / zastosowanego rodzaju zasilającego paliwa bądź samych potrzeb właściciela.

Modyfikacji możemy poddać m.in. sterownik silnika, sterownik skrzyni biegów oraz inne komponenty auta, takie jak licznik czy sterownik elektronicznie kontrolowanego zawieszenia.

Dodatkowe funkcje w sterowniku / skrzyni biegów

W naszej ofercie posiadamy także możliwość rozszerzenia funkcji seryjnych / fabrycznych sterowników:

  • funkcja Launch Control - pojazd rusza z wcześniej ustalonych obrotów pomimo pedału gazu wciśniętego w 100%.
  • funkcja 1-4 przełączanych poziomów mocy - przełączane manetką tempomatu bądź kombinacją pedałów (możliwość kalibracji i przełączania pracy pod różne paliwa, zastosowanie paliw 95/98/100/E85 rozszerza możliwości pod względem osiągów silnika)
  • funkcja Shift-light - sterownik sygnalizuje kontrolką check-engine optymalny moment zmiany biegu, przed osiągnięciem limitera obrotów
  • funkcja dodatkowego immobilisera ustalona kombinacja manetką tempomatu zezwala na rozruch silnika
  • funkcja dodatkowego limitera obrotów na jednym z zaimplementowanych programów silnik może osiągać maksymalnie np. tylko 3000rpm.

Działanie dodatkowych funkcji oraz sposób ich konfiguracji prezentujemy na naszym kanale YOU TUBE.

Gotowe rozwiązania programowo / mechaniczne

Nasze wieloletnie doświadczenie w branży tuningowej pozwoliło nam wypracować własne rozwiązania, pozwalające osiągnąć większe przyrosty mocy, niż w przypadku tuningu silników seryjnych mechanicznie. Są to rozwiązania, które zamknęliśmy w tzw. STAGE pod konkretny typ silnika oraz model auta. Dlatego jeżeli nie wiecie do końca czego możecie oczekiwać / co możemy uzyskać, proszę zapytać o ofertę konkretnie w przypadku Waszego pojazdu.

Przykładowe modernizacje jakie możemy zaoferować:

  • STAGE dla silników - 1.4 / 1.6 / 1.8 / 2.0 / 2.7 BITURBO / 3.0 / 4.2 / 5.0 - TDI / TFSI / TSI
  • 3.2V6 / R32 - STAGE SINGLE-TURBO / BI-TURBO
  • BMW 2.0 / 3.0 /3.5 / 4.0 - silniki diesel / benzyna
  • DSG DQ500 / manual MQ500 - modernizacja / dopasowanie skrzyń biegów do silników VW 3.2V6 / R32 / 3.6FSi
  • modernizacja / dopasowanie / wzmocnienie dwumasowych kół zamachowych LUK / SACHS
  • TIPTRONIC / DSG DQ250 / DQ500 - modyfikacje oprogramowania oraz wydajniejsze zestawy sprzęgieł z większą ilością tarcz sprzęgieł
  • 4MOTION / QUATTRO - modernizacje aut przednio napędowych pod napęd na cztery koła

Układy - dolotowy, wydechowy, paliwowy, hamulcowy

Jeżeli szukacie nieseryjnych rozwiązań, zmian indywidualnych, tu także możemy pomóc.

Wydajniejszy układ dolotowy:

  • wydajniejszy chwyt powietrza przed turbo, zmodernizowany bądź nieseryjny filtr powietrza
  • wydajniejsza chłodnica powietrza doładowanego wraz z orurowaniem układu dolotowego
  • usuwanie miejsc ograniczających przepustowość układu dolotowego - zawory EGR, klapy kolektorów ssących, restrykcyjne przepustnice, kolektory ssące czy głowice cylindrów

Wydajniejszy układ wydechowy:

  • downpipe / pełny układ wydechowy
  • sportowe katalizatory, przelotowe tłumiki, klapy wyciszające pracę układu wydechowego (położenie reguluje automatycznie sterownik silnika bądź kierujący pojazdem)

Wydajniejszy układ paliwowy:

  • wydajniejsza pompa wstępna / wydajna pompa zamontowana w baku pojazdu
  • wydajniejsza pompa wysokiego ciśnienia w przypadku aut z bezpośrednim wtryskiem (wkłady bądź pompy paliwa o wysokiej wydajności)
  • modernizacje listw paliwa / wydajniejsze zawory listw paliwowych

Wydajniejszy układ hamulcowy:

  • gotowe zestawy - opracowane i wykonane pod konkretny model auta (zaciski, adaptery, tarcze, przewody hamulcowe)
  • wydajniejsze pompy hamulcowe